{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با این پستای من لابد میگین اخی شکست عشقی خورده نه بابا

با این پستای من لابد میگین اخی شکست عشقی خورده نه بابا
مام مثه همه ایم شاید یکم حساسیم ما دخترا
ولی نمیتونیم بروز ندیم غم مونو
حالمون که بد میشه اوضاع پیج مون همین میشه
همینه ام که هس میخای بخواه نمی خای برو
مرسی از اینکه حال دوخترونه امو درک کردین
کوماسسسس میداااااا
فعلااااا بروبچ
دیدگاه ها (۱۱)

هر کی کامنت نزاره. لوسسسسسسسس. است

....... نامه های من به....

 ̄︿ ̄

ای خداااااااااااااااا. مام دلمون عشق میخاد ولی نداریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط