شاید من مثل بقیه دوست داشتنی نباشم
شاید من مثل بقیه دوست داشتنی نباشم
مثلشون خوب نباشم
با ادب نبشم
باشعور نباشم
ولی من خودمم برعکس خیلیا ک خوشون نیستن
من رک حرفامو میزنم
برعکس خیلیا ک دورو هست
وبازم تکرار میکنم من خودممم
ی آدم گند اخلاق ی آدم بی الصاب
خودتون باشین ن تظاهر ب اون چیزی ک در واقعیت نیستین
شما دنیای مجازیتون مثل Gtaمیمونه
همش در حد بازیه
مثلشون خوب نباشم
با ادب نبشم
باشعور نباشم
ولی من خودمم برعکس خیلیا ک خوشون نیستن
من رک حرفامو میزنم
برعکس خیلیا ک دورو هست
وبازم تکرار میکنم من خودممم
ی آدم گند اخلاق ی آدم بی الصاب
خودتون باشین ن تظاهر ب اون چیزی ک در واقعیت نیستین
شما دنیای مجازیتون مثل Gtaمیمونه
همش در حد بازیه
- ۱.۴k
- ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط