{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید من مثل بقیه دوست داشتنی نباشم

شاید من مثل بقیه دوست داشتنی نباشم
مثلشون خوب نباشم
با ادب نبشم
باشعور نباشم
ولی من خودمم برعکس خیلیا ک خوشون نیستن
من رک حرفامو میزنم
برعکس خیلیا ک دورو هست
وبازم تکرار میکنم من خودممم
ی آدم گند اخلاق ی آدم بی الصاب
خودتون باشین ن تظاهر ب اون چیزی ک در واقعیت نیستین
شما دنیای مجازیتون مثل Gtaمیمونه
همش در حد بازیه
دیدگاه ها (۳۸)

خواهر اگه نقطش بیفته میشه جواهرپس فرق زیادی هم ندارن...جواهر...

من برای چه زنده ام

خدایا نه اراده رژیم گرفتن دارم، نه حال ورزش کردنیا خودت یه ج...

ن جدی من خار دارم؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط