{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اِمشَب بہ توفِکرمیکُنَم...

اِمشَب بہ توفِکرمیکُنَم...
مِثل دیشَب...
مِثل شَب های گُذَشتہ...
دیدگاه ها (۱)

اینم از امشب که که دیشب نگرانش بودیم . گذشت....شب بخیر

مثل شب های قدرِ بس که امشب مهمهبی‌قرارا بخونید یا جواد الائم...

بله امشب هم مثل هر شب نمیدونم چرا خوابم نمياد 🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط