{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش کسی مرا درک میکرد :"(

ای کاش کسی مرا درک میکرد :"(
دیدگاه ها (۴۷)

گاهی نه آشنا درد را می فهمد نه حتی صمیمی ترین دوست گاهی باید...

ژاااااااااان ژاااااااااااان اولین پستم بعد از 9 ماااه

ای کاش مامانم اینا درک می کردن🤗😕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط