{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اییییی خدا تو چقد خوش تیپی قربونت برم

اییییی خدا تو چقد خوش تیپی قربونت برم

واییییی ♥♥♥♥만호
دیدگاه ها (۲)

وااااای غشیدم ×_×

اب قند شربت. لطفا واییییی غشیدم ×__×

چرا هیشکی دوسم نداره!!!من که همرو دوس دارم!!!!جواب بدین چراا...

یونا ♥♥♥کیا منو دوس دارن هرکی نگه خیلی خره:-D :-D :-D :-راست...

بله...تو رو میگم قربونت برم

نیل قربونت برم چرا انقد شیرینی تو😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط