{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صنعتی و سنتی ✋ 😂

صنعتی و سنتی ✋ 😂
دیدگاه ها (۱)

ده بست ؟ ده پشم

🔻 جدول لالیگا تا الان؛) میگم یه وقت زشت نباشه که انقد زیرشی؛...

بای✋ 😐

کجا بریم حاجی؟!؟!😂 😂 😂

واقعا 😂😂😂

کمال عباسی

دلم میخواد به اون یارو بگم: یکم کمتر بکش.... حداقل شیشه و تر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط