{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوریل بدبخت چیکارت کرده اخه😐😕

گوریل بدبخت چیکارت کرده اخه😐😕
دیدگاه ها (۶)

‏اگه کرونا تموم شه و با این وضع درس خوندنمون امتحانات حضوری ...

وقتی سحری رو خوردی منتظری اذان صبح رو بگن نماز بخونی و دوبار...

انقدر این bbc ننه مرده رو اذیت نکنید گناه داره😂😂

‏وضعیت ایرانیا بعد افطار

ایساگی؟ چیکار کایزر بدبخت داری اخه؟

اخه کیو مسخره میکنی بدبخت ؟🤦🏻‍♀️😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط