{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فک کنید چی میشد اگه ویلیام یه شاهزاده بود میشد پادشاه آین

فک کنید چی میشد اگه ویلیام یه شاهزاده بود میشد پادشاه آینده بریتانیا دخترش شاهدخت میشد لوئیس جانشینش بود چی میشد اگه تو قصر جنایت در کار بود اگه هر کس که باهاش مخالفت میکرد رو توی باغ مخفی شکنجه میکردن و جسد نیمه جون شاهزاده و شاهدخت هارو توی تنه درخت میزاشتن تا وقتی درخت رشد میکنه با زجر بمیرن چی میشد اگه ویلیام دوباره به عنوان شاهزاده متولد میشد و جسد خودشو توی اون باغ پیدا می‌کرد...به یاد می‌آورد جلوی چشمش چجوری خانوادشو زجر کش کردن...
دیدگاه ها (۲۹)

ببین سیگار بده....ولی تو بکش بهت میاد🎀

زیبا بود...دوسش داشتم

تا حالا هردر به این جذابی دیده بودین؟

عادیه حس میکنم بچه البرته؟

Part: 8

Falling angel

ابدیت خونین::( زخم های ماندگار)فصل اولپارت ۲بوی آهن در خانه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط