{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرآدمی لایق من نیست

هرآدمی لایق من نیست
دیدگاه ها (۱)

ازگاو هم بدتر هه

من اینجور مردی رو میخوام نه بانامردی که زندگیش برپایه دیگران...

برو دروغگو بدرد من نمیخوری.

...

🔗احترام، لایق هرکسی نیست...

"عاشقی را لایق هر کار و هر پندارنیست؛عاشقی کردار میخواهد! فق...

از چشم افتاده را 👌لایق دیدار دوباره نیست 🇫🇷😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط