{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا شلغم داریم ولی شم شادی نداریم.؟ 🗿🌚

چرا شلغم داریم ولی شم شادی نداریم.؟ 🗿🌚
اصکی نبو
دیدگاه ها (۰)

اللهیــ پچموو🥺🪄❤

بح بحححح دازاییحح 🗿🍷#اصکی مانع کسب عست

تایمـ. ♡¹⁸: ¹⁸♡ فداتونـ

جوریـ ک ب تایمـ علاقه دارممـ❤🪄

pov:من اگه مغازه دار شمسوال پست:(♥ω♥*)نداریم

هورا ۲ ماهه نت نداریم و داریم تو برنامه های مزخرف ایرانی میپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط