یکی دیگه از وحشتناک ترین واقعیت ها اینه :
یکی دیگه از وحشتناک ترین واقعیت ها اینه :
او رفت . بی هیچ حرفی ، بی هیچ علت و توضیحی،
و تو بمونی و ی عالمه سوال بیجواب ک هر ثانیه ک هر لحظه روحت رو خراش میده .
قلبم درد میکنه .روحم درد میکنه .خستس .سرم داره می ترکه از انفجار این همه سوال .
از این همه ک از خودم بپرسم کدوم رفتار کدوم جمله باعث ناراحتیش شد ؟! .
یهو ببینی از همه جا بلاک شدی و رفته .
آخ .. .چرا نمیگذرع این ثانیه ها و ساعتای لنتی ؟!
چ کنم من ؟!
او رفت . بی هیچ حرفی ، بی هیچ علت و توضیحی،
و تو بمونی و ی عالمه سوال بیجواب ک هر ثانیه ک هر لحظه روحت رو خراش میده .
قلبم درد میکنه .روحم درد میکنه .خستس .سرم داره می ترکه از انفجار این همه سوال .
از این همه ک از خودم بپرسم کدوم رفتار کدوم جمله باعث ناراحتیش شد ؟! .
یهو ببینی از همه جا بلاک شدی و رفته .
آخ .. .چرا نمیگذرع این ثانیه ها و ساعتای لنتی ؟!
چ کنم من ؟!
- ۱.۲k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط