{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اعتراض..... ؟؟

اعتراض..... ؟؟
دیدگاه ها (۱)

بچه ها به نطر شما راست میگه؟ ؟

هیچ کلمه ایی زیباتر از مادر نیست....بچه ها قدر مامانا رو بدو...

عاشق نه میبینه و نه میشنوه....فقط عشقشو میخواد

خواننده ای فراموش نشدنی! !

عشقم تا ابد ... .حق اعتراض نداریددددد!

اعتراض حامیان فلسطین مقابل کنگره آمریکا

منکه اعتراض ندارم. ولی درد داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط