🐺
🐺
[۱۲:۰۴ به وقت کره]
آه... چقدر اعصاب خردکنه...
به هر حال، بازیکنای تیم ملی خوب زحمت کشیدین.
میتونی بعضی وقتا استراحت کنی،
بعضی وقتا لازمه یه کم فضا عوض کنی تا خسته نشی و خودت رو اذیت نکنی.
فکر کنم به خاطر تمرینهام میتونم دووم بیارم...؟
اگه تمرین نبود... هوم...
اوضاع حسابی خراب میشد...
استی، چرا میگی متاسفی ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
بیا به هم کمک کنیم
خب، من... مطمئن نیستم که بتونم کمک زیادی کنم...
پس در واقع، این منم که متأسفم ㅠ
راستی، دارم سلفیهای استی رو نگاه میکنم
و حالم بهتر میشه
چرا همه اینقدر خوشگلن ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
استیهای ما باید بیشتر بشنون که خوشگلن.
[۱۲:۰۴ به وقت کره]
آه... چقدر اعصاب خردکنه...
به هر حال، بازیکنای تیم ملی خوب زحمت کشیدین.
میتونی بعضی وقتا استراحت کنی،
بعضی وقتا لازمه یه کم فضا عوض کنی تا خسته نشی و خودت رو اذیت نکنی.
فکر کنم به خاطر تمرینهام میتونم دووم بیارم...؟
اگه تمرین نبود... هوم...
اوضاع حسابی خراب میشد...
استی، چرا میگی متاسفی ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
بیا به هم کمک کنیم
خب، من... مطمئن نیستم که بتونم کمک زیادی کنم...
پس در واقع، این منم که متأسفم ㅠ
راستی، دارم سلفیهای استی رو نگاه میکنم
و حالم بهتر میشه
چرا همه اینقدر خوشگلن ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
استیهای ما باید بیشتر بشنون که خوشگلن.
- ۷۰۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط