{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو یک زنی...

تو یک زنی...
زیبا باش!
لباس خوب بپوش !
خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
برای خودت گاهی هدیه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ..
احساس سربلندی می کند
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنی
یادت باشد ....
برای یک زن عزت نفس غوغا میکند!

تقدیم به همه بانوان عزیز
دیدگاه ها (۶)

خیلی قشنگه دلم نیومد نفرستمش

...

:-)

چند شب پیشخیلی خوشکل شده بود ماه

انسان ها همه دنبال خوشبختی اند دنبال سعادت و آرامش دنبال اح...

صورتم را روی کفشهایش گذاشتم و گفتم پریسا حان تو را خدا بس کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط