{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سادگی .....شیکترین ژست دنیا ست.......

سادگی .....شیکترین ژست دنیا ست.......
دیدگاه ها (۱)

خخخخخخ

...

شدم یه روانی که هیشکی دوسش نداره..

خدایا تمام زندگی ام درد میکند..............

🍃🍃سادگی زیباترین ژست دنیا....#حس‌خوب

گواه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط