{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو از صحنه اول گوشیم گرفتم،مشهدو زده مه آلود

اینو از صحنه اول گوشیم گرفتم،مشهدو زده مه آلود
دیدگاه ها (۵)

متولدین آبان(ماه منم هست)لایک لطفا

بچه یکی از مشتریامونه،اسمشم ستایشهخوجقله؟!!!

تو خلوت کوچه/جز من دیوونه/کی غصه تورو خورد...

هجوم خالی حضورتهای می‌شود مقابل هوی متروکمو تو تنها انعکاس ا...

صحنه تاریخی بالای گوشیم 🤣🤣🤣

خودم اینو گرفتم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط