{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آغوشت همانند ِجنگِ ویتنام است! هرکه رفت یا برنگشت یا اگر

آغوشت همانند ِجنگِ ویتنام است! هرکه رفت یا برنگشت یا اگر برگشت دیوانه بود...!
دیدگاه ها (۱)

ولی هنوزم دوسش دارم :)

^_^

یه جوری شده بری زندان میان ملاقاتت،مریض شی میان عیادتت،بمیری...

دُنیا خوبیاشوع گذاشته بالایه کُمد...مآم کِه قدمون کوتآه:(

قیصرم برگشت ولی پهلوی برنگشت🤣🤣

هیچی فقط خواستم بگم نت بین‌الملل برگشت اکانت من برگشت پخلوی ...

📷جنگ با ایران ویتنام ترامپ؟! نظر رسانه‌های معتبر خارجی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط