پست اینستاگرامی عاشقانه یک خانم درباره سیزده به در، بازتا
پست اینستاگرامی عاشقانه یک خانم درباره سیزده به در، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.
این خانم که همسر یک افسر پلیس است با انتشار این پست، گوشه ای از فداکاری های نیروهای انتظامی را به تصویر کشیده است.
" سلام. همسر من پلیسه ، ما سیزده بدر رو جایی نمیریم. بخاطر اینکه ایشون دیشبو تا صبح در ماموریت بودن و شب رو نخوابیدن . الان خوابه بیدار شد بعد نهار دوباره باید بره سر ماموریتش. بخاطر اینکه مردم سرزمینم در امنیت اجتماعی سیزدهشون رو بدر کنن. خیلی دوسش دارم. قدرشونو بدونیم.
این خانم که همسر یک افسر پلیس است با انتشار این پست، گوشه ای از فداکاری های نیروهای انتظامی را به تصویر کشیده است.
" سلام. همسر من پلیسه ، ما سیزده بدر رو جایی نمیریم. بخاطر اینکه ایشون دیشبو تا صبح در ماموریت بودن و شب رو نخوابیدن . الان خوابه بیدار شد بعد نهار دوباره باید بره سر ماموریتش. بخاطر اینکه مردم سرزمینم در امنیت اجتماعی سیزدهشون رو بدر کنن. خیلی دوسش دارم. قدرشونو بدونیم.
- ۱.۷k
- ۱۳ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط