{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش می‌توانستند

ای کاش می‌توانستند
از آفتاب یاد بگیرند
که بی‌دریغ باشند
در دردها و شادی‌هاشان...

[احمد‌ شاملو]
دیدگاه ها (۱)

✋✋

انار برایت شکسته امکه غمم را...به این بهانه برایتو دانه دانه...

یلداتون مبارک🌹🌹

سلام

قــدرت تــحمل هــر کس رااز میــزانِ سکـــوتش بسنجــیدآنــان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط