گر بیایی دهمت جان ,
گر بیایی دهمت جان ,
ور نیایی کُشدم غم...!
من که بایست بمیرم...!
چه بیایی ، چه نیایی...
https://www.bazarazerbaijaan.com/
ور نیایی کُشدم غم...!
من که بایست بمیرم...!
چه بیایی ، چه نیایی...
https://www.bazarazerbaijaan.com/
- ۶۹۶
- ۰۴ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط