{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه‌ها nafas1312 23344882

دیدگاه ها (۱)

‏و چقدر خوب استکه خداوند #تُ را فقط برایمن آفریده است

پناهم دِهبه آغوشتمن از دنیایِ بی تُوفرار کرده ام...#آغوشت

پـَــت و مــَت, احمق نبودن. فقط یاد گرفته بودن برای رسیدنبه ...

💘⛓️... -داشتم چای می‌نوشیدم به یکباره دلتنگش شدم ‌:) و اشک د...

مرد مورد علاقه من؟ " آخه دورت بگردم که انقدر حرص نخوری"

تو نرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط