{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوست که بشدت کافیست🙏 🙏

اوست که بشدت کافیست🙏 🙏
دیدگاه ها (۱)

سلام صبح همگی بخیر😍 😍

🌹 🌹 🌹

ادمارو تا زنده هستن یاد کنیم 😊

👌 👌

#وخدایی_که_بشدت_کافیست💝غمگین نشو، من کنارتم..💖وخدایی که بشدت...

بشدت حقه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط