{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای ترس تنهایی من اینجا چراغی روشنه

ای ترس تنهایی من اینجا چراغی روشنه
دیدگاه ها (۱)

کی آنابل رو دیده؟قشنگه؟ترسناکه یا ن خیلی؟

بچه نیستم واسه گریه هام ی تی تاب بخری...

...

تو سرمای نبودت آتیش زدم رویامو...

بزرگتر که میشی ترس هات میریزهترس از تنهاییترس از نبودن هاترس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط