{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باور کنید من آدم درستی بودم :|

باور کنید من آدم درستی بودم :|
اما وقتی ویدیو معرفی نامه اورگلو رو توی پیچ اصلی دیدم دیگه اون آدم سابق نشدم :| ولی لعنتی آییشا😻 آییشا بهترین بود بعد هم ییرن بعد هم میا😻
دیدگاه ها (۶)

یه حقیقت تلخ🍷 :|.وقتی بقیه رمان میزارن اگه ادامه ندن یا دیر ...

من دیگه گشنه ام نیست👆 :|

بکونم؟😹

عشق چیست ؟دوغ آبعلی :|

اینم عکس کامل از شخصیت اصلی های انیمه متولد ابیس

«من عاشق یه مافیا شدم....» Part-8ویو میا*میا: بیهوش شد؟؟؟خدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط