{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا بدبختیه ها

والا بدبختیه ها
دیدگاه ها (۷)

واقعا

آمین

این ماندن است که هنر میخواهد

انقد که من خوبم خود خوب انقد نیست: )

کسانی که با خاموش کردن چراغ دیگران خونه خودشون رو روشن میکنن...

بدبختیه دیگهسوال پست : دلت چه نوع خونه ای تو کجا میخواد؟لایک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط