{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه

دنیا مثل پاییزه هم قشنگه هم غم انگیزه
قشنگیش به خاطر تو و غم انگیزیش به خاطر دوری تو
دیدگاه ها (۳)

واقعا من دلم سوخت براش 😢 😂 😂

ای ام بختیاری ✌ 😎

✌ ☺

ی روز خوب تو ی هوای خوب ✌ 😎 #باغملک /پارک تلاش

هیچکس بی‌درد و غصه و گرفتاری نیست،  اما قشنگیش به اینه که  ت...

هیچ کس در این دنیا کامل نیست!!!اگر از آدمها به خاطر اشتباهات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط