خیلی باحالننن:)
خیلی باحالننن:)
اسم بازی: رزیدنت ایول۴
فقط اس ۳ عاشقشم کاش همینجوری بود:(
(برای کسایی که نیمدونن اون که لباسش قرمزه و دو نفر بغلش کردن یک شخصیتی هست به اسم لوییس سِرا که توی بازی مرده و اون دوتا اسم دختره اشلی گراهام و اون پسره لیام اس کندی هم یجورایی دوست هاشن همه رو معرفی کردم اون زنه هم که وایستاده لبخند زده اسمش اِیدا وانگ هست و این عکسه داره نشون میده که اون زنده هست و اون دوتا از خوشحالی بغلش کردن
*خوداااااا*)
اسم بازی: رزیدنت ایول۴
فقط اس ۳ عاشقشم کاش همینجوری بود:(
(برای کسایی که نیمدونن اون که لباسش قرمزه و دو نفر بغلش کردن یک شخصیتی هست به اسم لوییس سِرا که توی بازی مرده و اون دوتا اسم دختره اشلی گراهام و اون پسره لیام اس کندی هم یجورایی دوست هاشن همه رو معرفی کردم اون زنه هم که وایستاده لبخند زده اسمش اِیدا وانگ هست و این عکسه داره نشون میده که اون زنده هست و اون دوتا از خوشحالی بغلش کردن
*خوداااااا*)
- ۲.۱k
- ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط