{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم صبح بازم مدرسه😣 😞 😒

بازم صبح بازم مدرسه😣 😞 😒
دیدگاه ها (۱)

چه زیبا میگفت مترسک...وقتی نمیشود رفت همین یک پا هم اضافیست....

تنها کسی که قلبت رانخواهد شکست ...همان کسی استکه آن را ساخته...

بازم شب بازم تو بازم فکرت از صبح

بازم شب بازم تو بازم فکرت از صبح💔🫀

پاچه خوار مدرسه ساعت ۷ صبح:#طنز #سه_تفنگدار #د_بنیامین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط