{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهت میگم که هر کسی بهت گفت که برات سال خوب و خوشی رو ارزو

بهت میگم که هر کسی بهت گفت که برات سال خوب و خوشی رو ارزومندم محکم بزنی دهنش
چون بهت توصیه میکنم به گفته ی هیچ کس نمیتونی سال خوبی رو داشته باشی بجز خودت برادر زاده جان
دیدگاه ها (۵)

تا حالا به جزئیات مرگ فکر کردین؟که چطور چگونه و چه شکلی شاید...

عکس فوق مربوطط به یه حرومزاده ی لعنتی تو دل بروست

زیر درختی از گل های هلو ساخته امیر افشین محمدیا رستمی کردستا...

کولبران بی مادیان متحد شوید..

HBD to myyyyy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط