{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اعصابمو خورد کرد ای ویسگون

اعصابمو خورد کرد ای ویسگون
اصلا کامنتم نمیرهههه اه
دیدگاه ها (۳)

اگه گفتین این چیه؟آفریننن این ماهه خخخ

:-)

دلم گرفته :(

اخ حوصلم سررفته غم تو دلم ور رفتهیکی بیاد بحرفیییم

ریده ویسگون پیویم بالا نمیاد اه 😔💔😮

سلام حسین بی کسای عالم اه ای حسین رفیق روز سختیم فاتحه ی زن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط