{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بـگـو زنـدگـے رو بـا رفـتـارامـ مـیگـامـ هـہ

بـگـو زنـدگـے رو بـا رفـتـارامـ مـیگـامـ هـہ
دیدگاه ها (۲)

امـا لباسـام همیشهـ بلنـدحتے وقتی دارم میخونم رپـ و رومنـسـ

گـاهـے وقـتـا ڪسے پابہ پـامـ نـیسـ

بـَعـضـے وقـتـا مـیرے تـو لـڪ

هــــــہ

🔺واقعا ما هم موندیم!چرا ایران فرودگاه بن‌گوریون رو نمی‌زنه؟چ...

تین مانستر

بـا اسـ 𐇽ـتـعـداده?! صدا طلایی?!رپ رو دسـتـ⁺︪̣͚۫ـشـه?! بله د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط