گفته بودی ای سهراب قایقی خواهم ساخت ، خواهم انداخت ب آب "
گفته بودی ای سهراب قایقی خواهم ساخت ، خواهم انداخت ب آب """ قایقت جا دارد منم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم. ..
- ۳.۴k
- ۲۹ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط