{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مطمعا م که همتون این گیف رو دارین با من بحث نکنین

مطمعا م که همتون این گیف رو دارین با من بحث نکنین
دیدگاه ها (۱)

بنظرتون ایشون کین و تو کدوم کنسرت این لباسو پوشیدن؟؟؟؟🤔 🤔 🤔

اینم جوابش سهونی داخل آهنگ اونفایر😍 😍

خا هروقت دلش میخواد من باهاش میرم تو آسانسور

#فکت #sehunخا پوکره دگ😂 😂 😂 😑

چرا همتون دارین آف میزنیدددددد؟☆☆☆☆☆

حداقل همتون یک دوست مجازی دارین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط