خدایا خواستم بگویم
خدایا خواستم بگویم
سخت نگیری،
گفتم شاید
شرط بودنت باشد،
ظرفم را قدر "هستی خودت"
بزرگ کن،
آخر خودت گفتی
به کمتر از "خودت"
راضی نشویم.
خدایا اینگونه بگویم
ترسم از آرزویی نیست
که برآورده نشود،
ترسم از آرزوییست
که بگویی: "بردار و برو"،
این آرزو را
حتی بی آنکه بدانم
از صفحه تقدیرم
حذف کن....
سخت نگیری،
گفتم شاید
شرط بودنت باشد،
ظرفم را قدر "هستی خودت"
بزرگ کن،
آخر خودت گفتی
به کمتر از "خودت"
راضی نشویم.
خدایا اینگونه بگویم
ترسم از آرزویی نیست
که برآورده نشود،
ترسم از آرزوییست
که بگویی: "بردار و برو"،
این آرزو را
حتی بی آنکه بدانم
از صفحه تقدیرم
حذف کن....
- ۵۸۶
- ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط