{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🫠

🫠
دیدگاه ها (۲۵)

نیسم آدم دوس داشتنی...!

از شریک شدن آدمای مورد علاقم با بقیه واقعا متنفرم💫👌

من اگه مهربون بودم ..منفعت نداشت؛به خودم حال میداد💫

امام_حسین_علیه‌_السلام:«إِنَّ حُبَّنَا لَتُسَاقِطُ الذُّنُوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط