{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید یه نفر تو زندگیت باشه که وقتی باهاش

باید یه نفر تو زندگیت باشه که وقتی باهاش
حرف می‌زنی تو دلت بگی :
وای چقد می‌فهمه من چی می‌گم :))☔️💛
دیدگاه ها (۱)

‹ بریم ی جا ک غم نباشه :>⛱🚌. ›

تو همونقدر شیرینی ک لقمه‌های نون پنیر گردوی مامانم :›🥒🧀-

به قول سجاد افشاریان :حالا من بايد برای چشم هايت وان يكاد بخ...

که دلم می‌خواهد بدوم تا ته دشتبروم تا سر کوه … ⛱⛰🍃- سهراب سپ...

مخصوصا وقتی استرس داریو باید تو جمع یه چیزی بگی😭🤦‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط