{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رو همه اینا کراشم در راس هم

من رو همه اینا کراشم در راس هم
entj هست
خیلی کراشه تایپ بچم کاتسوکیه ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۶۴)

https://wisgoon.com/sapederabeaeدنبالش کنید باحاله

از این سم تر ؟#سم #سم

ادیت خودم از کاتسوکی کپی ممنوع🚫❌#باکوگو_کاتسوکی #باکوگو_کات...

چه رند

برید عر بزنید بچم ویلبر خیلی کراشه

ارت جدید/infp/ارت از تایپ ها

شخصا بگم من رو این شخص کراشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط