{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دم پاهام گرم.

دم پاهام گرم.
دیدگاه ها (۴)

تموم!

همشون خوبن و ولی ایرانی ترک یه چیز دیگس. مگه نه؟

سلامتی خودمبا رفقای خاص و گلم..

همه چی حله!به سلامتی داداشی خودم.

ایران اجازه کمک نداد چون نیاز نداشت

زن و مرد نداره

دم همه گرم 😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط