{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من موندم و هوای بارونیه خودم …

من موندم و هوای بارونیه خودم …
دیدگاه ها (۱)

در غلغله جمعی و تنها شده ای بازآنقدر که در پیرهنت نیز غریبی ...

فقط آدمو جون به لب میکنه تا بگذره …

امشب هوا بارونیه!نرو، منو تنها نزار...

طرف نگرانه هوا بارونیه چتر نیاورده واکنش من وقتی بارون میاد:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط