{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

wip

ارت همینطوری تمرینی
برای اینکه نگید وای این دیگه فعالیت نمیکنه انفالو🗣️
بخدا هستم فقط بدبختم
دیدگاه ها (۸)

کویرم میدونم ولی کم کم دارم فک میکنم برم از ویسگون خیلی اینج...

خدافظی شاید

wip

meet the artist

شیناکو اوتاکو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط