{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«احساسات می‌گذرند؛ رنج کشیدن می‌ماند.»

«احساسات می‌گذرند؛ رنج کشیدن می‌ماند.»
𝟏𝟒𝟎𝟓/𝟐/𝟐𝟔
دیدگاه ها (۰)

حَسْـــبےُ اَللّه و هیچ معشوقی وفادار تر از او نیست 𝟏𝟒𝟎...

من درک‌ هامو کردم، الان دنبال توقع ‌ام

۱۸ جولای ۱۹۷۸هر یک از ما آهنگِ رنج کشیدن خودش را دارد 🍀

امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط