{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب منی که ساعت ۷ صب دارم پست میزارم میرم مدرسه و زود میا

خوب منی که ساعت ۷ صب دارم پست میزارم میرم مدرسه و زود میام باییی🤪🤣🥴
دیدگاه ها (۰)

کدوم تیپ به نظرت بیشتر به من میاد🤌؟؟

بفرمایید 🥴🤌

۲۷۰تایی شدنمون مبارک 🤟🔪🤌

بچه ها تولدم نزدیکه حدس بزنید که کی بگیننننننپ👈🥺👉🤌

خب خبر بد دارم از ویس میرم برای همیشهههه نه برای ی مدت کوتاه...

چیزی که وی وقتی ساعت ۴ صب میرم دستشویی تو آینه میبینم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط