{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ازهرڪے خوردیم سرتاپاش بوے رفـاقت مـیداد =]

ما ازهرڪے خوردیم سرتاپاش بوے رفـاقت مـیداد =]
دیدگاه ها (۳)

از قدیم گفتن مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه😓 😂

😐 ✌

💫 ❤

علاجه حس گوهمه❤ خودش میدونه کیو میگم :)

رکب خوردیم کیومرث

رکب خوردیم کیومرث....😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط