{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن هَمونَم کِه پَرید وَلی اوج نَگِرفت :)

مَن هَمونَم کِه پَرید وَلی اوج نَگِرفت :)
دیدگاه ها (۳)

تـو هَمونی اونے ڪہ واسہ من یه اشتـباسـ💔 💔

نِگاهِت هَمونہ هَمون که میگَشت دنُبال یِه بَهـونه

مَن هنوز هَمونَم{😞 }هَنـوزَمـ گریہ هامـ بیصـداس{😭 😔 }

ڪیـا؟؟؟😂 😂 😂 😂

میدونم گفتم که رمان میزارم ..ببخشید ولی ..شما چیزی به نام گش...

خوب میدونم که زیاد چیزی نییت ولی همونم که شده بگید

من همونم که سر هیچی زندگیشو بازید.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط