{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی ترو خدا دوباره گزارش نکن

هعی ترو خدا دوباره گزارش نکن
دیدگاه ها (۰)

پست کرده بودم؟

آرت رسمی ی جدید؟

آف موقتی جدیدا حوصله ی زندگی کردنو ندارم یه زره باید فکر کنم...

ناموسا؟

ترو خدا گزارش ندین

خو الحمدالله ما یه کیس از این دو بزرگوار دیدیم...هعییلطفا گز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط