{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا هست

خدا هست
عشقت هست
وبازماندگان هستن تنهات نمیزارن
دیدگاه ها (۱)

از یه سنی به بعد : تنها دلخوشیت میشه کارت ، تحصیلت، هدفات، و...

مهم اینه خدا تنهات نذاره...بقیه میان و میرن...

این وایب😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط