کلوپ ناسکار و دلایل موفقیت بازی EA Nascar 2005
ساخت بازی های ناسکار از زمان بازی های دو بعدی و بسیار ساده آغاز شد. این شاخه جذاب اتومبیلرانی پتانسیل های بالایی برای تبدیل شدن به عنوانی بی رقیب داشته و دارد اما سازندگان بازی در مواردی راه را اشتباه رفتند.
الکترونیک آرتز که در ساخت بازی های ورزشی از صاحبان سبک است برای ساخت بازی های ناسکار تلاش های بسیاری کرد. از ناسکار ۹۸ تا ناسکار ۰۹ همگی توانستند گوشه هایی از هیجان این رویداد بزرگ را نشان دهند. تصاویری که میبینید مربوط به ناسکار ۲۰۰۵ است ، چرا این بازی موفق شد ؟
در ناسکار ۲۰۰۵ ، از ابتدا در نقش یک راننده حرفه ای ظاهر نمی شوید ، بلکه یک جوان جویای نام هستید که به طور تصادفی با یک قهرمان ناسکار آشنا شده و سپس به مسابقات می پیوندید. ناسکار ۲۰۰۵ نسبت به ۲۰۰۴ ، طیف گسترده ای از کلاس های رقابتی که شامل پیکاپ ها هم هست را در دسترس قرار می دهد و امکان شبیه سازی ۱۰۰% به لحاظ تعداد دور در همه این رده ها فراهم است.
#ناسکار #گیم #گیمر #گیمینگ #پلی_استیشن #ایکس_باکس #بازی_رایانه_ای
#nascar #game #gaming #racing #playstation #xbox #pcgamer
الکترونیک آرتز که در ساخت بازی های ورزشی از صاحبان سبک است برای ساخت بازی های ناسکار تلاش های بسیاری کرد. از ناسکار ۹۸ تا ناسکار ۰۹ همگی توانستند گوشه هایی از هیجان این رویداد بزرگ را نشان دهند. تصاویری که میبینید مربوط به ناسکار ۲۰۰۵ است ، چرا این بازی موفق شد ؟
در ناسکار ۲۰۰۵ ، از ابتدا در نقش یک راننده حرفه ای ظاهر نمی شوید ، بلکه یک جوان جویای نام هستید که به طور تصادفی با یک قهرمان ناسکار آشنا شده و سپس به مسابقات می پیوندید. ناسکار ۲۰۰۵ نسبت به ۲۰۰۴ ، طیف گسترده ای از کلاس های رقابتی که شامل پیکاپ ها هم هست را در دسترس قرار می دهد و امکان شبیه سازی ۱۰۰% به لحاظ تعداد دور در همه این رده ها فراهم است.
#ناسکار #گیم #گیمر #گیمینگ #پلی_استیشن #ایکس_باکس #بازی_رایانه_ای
#nascar #game #gaming #racing #playstation #xbox #pcgamer
۱.۴k
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.