{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

......من

......من
............به اندازه ی
............................زیباییِ تو
..........................................غمگینم
دیدگاه ها (۶)

مگه نه😅 📲 👉

اگه هنوز فراموشش نکردی یه❤ براش بزا 😅

قبول دارین ؟؟😅 اوکی بای✋ # تاریکی.بکام.✋ 😅

بار پروردگارا هیچ امیدی رو نا امید مگردان 🙏 😅

نیمار

تو هم زیبایی... ولی به همون اندازه سرد؛ :)))

🫵🏻🌹تو زیبایی به اندازه گل رز قرمز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط