{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلنوشته من, کلی دلتنگتونم 😔 😔 😔

دلنوشته من, کلی دلتنگتونم 😔 😔 😔
دیدگاه ها (۱۰۱)

🙏 🙏

عالیه این اهنگ 😍 😍 😍

سلامم خوشگلای من با بدبختی تونستم یدقه بیام..‌.انقدری دلتنگت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط