{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوای تو کرده دلم...

هوای تو کرده دلم...
دیدگاه ها (۱)

#یا_مهدی_ادرکنی#شهید_محمودرضا-بیضایی

#یا_مهدی_ادرکنی#شهید_محمودرضا-بیضایی

حی علی الصلاه...بریم برای نمازچالش سجاده داریم همممه رو دعوت...

‌مرحوم آیت الله میلانی می فرمودند : ‌‌هر روز بنشینید یک مقدا...

عادیه از الان دلم هوای اربعین و محرمو کرده؟🥲😭

جین :عزیزم بیا بریم حرم دلم هوای حرم کرده 🤣🤣🤣

هوای دلم بی تو طوفانی ست...🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط